ANMÄLT!

Nu har jag ringt Lotta (som anordnar resan) och sedan skickat iväg ett anmälningsmail, spännande! Nu är det bara att vänta på att få bekräftelsen via snigelpost och betala in anmälningsavgiften. Can't wait!
Dock såg jag att jag stavat fel, Det heter inte Eufurt, utan Erfurt såklart! Jaja, de där jävla tyska namnen, tog flera månader innan jag kunde stava Karlsruhe rätt :P 

Så 10-11 dec 2011 är det Bundeskaninchenschau i Erfurt som gäller för min del! HÄR är hotellet vi ska bo på, tycker det ser fint ut :) Det vi bodde på första natten förra resan var också riktigt fint och fräsht, med pool och grejer.
Åh, längtar som en tok redan nu! 

Men nu ska jag och Winnie ge oss ut på promenad, sedan är det väl dags att fixa mat som vanligt? Och dammsuga lite... Drunknar fortfarande i hundhår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback