Bläk

Började skriva ett inlägg men sen stängde klantarslet Lina ner sidan såklart så allt försvann. Jaja, kort sammanfattning:
- Städat kaninbur
- Duschat
- Promenerat
- Jobbat
- Färgat Karros hår


Fick hem mina piercingsmycken som jag hade beställt idag också. Dock var 70 av dem fel, och med spik istället för kula. Men jag ringde till företaget direkt och fick prata med en jättetrevlig tjej, så jag skulle skicka tillbaka de som var fel så skulle de skicka rätt sort +  ett gäng piercingar som kompensation, så de låter ju bra! Fick med typ 5 extra redan idag, nice nice.

Men nu är jag så jävla less, drygt med folk som sviker när man ser fram emot vissa saker! Så nu ska vi försöka fixa det här på några timmar bara, jääävligt kul, not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback