Bokat!

I slutet av aug så ska jag och ligga i tatueringstolen (britsen?), spännande! Vi fick tid samtidigt men hos varsin tatuerare, så ingen av oss kan fega ur när vi ser hur ont den andra får, höhö. Men men, det blir nog skitbra :) De hade tider redan i början av juni, men de känns bättre att göra det i höst, så slipper man täcka den från solen lika mycket. I sommar ska vi ju sola!
Var in på dollar och kikade en sväng också, men nu hade de inga jävla gardinstänger. Inte på Rusta heller vad jag hittade, men där höll de på att bygga om så man hittade inte ett piss överhuvudtaget.. Och på Jysk kostade de runt 200 spänn, så det blir runt 800 spänn bara på gardinstänger (om jag inte räknar med brorsans rum, då blir det 1000 spänn), sedan ska man köpa jävla gardiner också. Varför måste man ha gardiner för? Jävligt onödigt! Jaja, ska kika runt på Ikea lite också, dit blir det en tripp i slutet av månaden åtminstone... 

Kikade på kaninungarna nyss, och alla utom en viltgrå har öppnat ögonen! Så nu ska jag ut och ta kort på kaninungar med ÖGON! Mys! Kan lova att de är hundra gånger sötare nu <3

Kommentarer
Madde säger:

Spännande med tatuering! Vad blir det för nåt??

2010-05-12 | 12:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback