Byracka

Har nyss borstat Winnie med furminatorn som en galning... Och fick bort lite päls! Men sen orkade inte ryggen något mer... Jaja, fick bort en hel del iallafall! Hur mycket som helt typ precis framför låren, där har hon fällt så man har kunnat dra bort tussar. 


Nu ska jag ge hundrackarn en dusch innan jag ska se på Greys. Imorrn ska jag fanimej kommma upp tidigt och städa!  Nu är det förihelvete dags att sätta igång ordentligt. Tror jags ka försöka plocka lite ikväll dock, men vill inte dammsuga så här "sent". Har en massa tomlådor som jag ska slänga ner i förrådet också.. 

Idag blev det köttfärssås till mat, enkelt och gott! Bjöd hit Karro på mat också, och jag gissar att "Åh helvete vad gott!" efter första tuggan är ett bra betyg :) 




Jag och Winnie var ute i skogen förut idag också, tror att denna ska bli en förstorning sedan :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback