Ej för känsliga

Karro var hit när jag slutat jobbet, och vi såg på skräckfilm, "Babysitter Wanted". Fyfan vad jag gatar äckliga ungar på film! Barn ska vara snälla och söta, inte djävulens avkomma som i den filmen, fyfan... Karro gick tydligen och såg sig om efter djävulsbarn på vägen hem, haha.

Nu till något helt annat, den som är känslig slutar läsa nu, höhö.
Jag hittade en skitcool länk, en guide till hur man får fontänorgasm! "Alla kvinnor kan" säger hon i filmen, höhö. Och ja är så jävla fascinerad, spruta typ 4m? Det är ju värre än karlarna till och med! Så nu ska jag fanimej börja träna, så jävla coolt med fontäner! Jag har dock bara varit med om det en gång, men i helvete så häftigt! Och om man kan skjuta i väg det fler meter som hon på filmen, det är nog imponerande! Haha. Jaja, filmen är inte för dom "känsliga" som sagt, hon är naken och onanerar i filmsnutten, men det är en jävligt bra guide som sagt! Övning ger färdighet.. Klicka här och klicka på länken så kommer ser ni filmen, Enjoy!

Nu ska jag sova, orkar inte öva något idag tyvärr, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback