Fina fisken!

Nyss hemkommen efter ett trevligt besök hos Tina :)
Sara kom förut, jag lagade lite mat som vi åt, nån röra med couscous, kantareller och grönsaker. Det gick att äta, men jag hade bara frysta grönsaker hemma, tycker mer om att använda färska.
Sedan drog vi och solade innan vi vandrade vidare hem till Tina.
Så jag är riktigt nöjd med dagen! 

I morrn funderar jag på storstädning, och så ska de väl ringas och fixas mer inför vår "utställning" under simningen. Fortfarande så jävla peppad, de kommer bli succé!

Men nu blir det duschen och sen sängen. Fick precis hem en trött hund, Sara skulle springa en vända efter att vi varit hos Tina och hon tog med sig Winnie, bra att byrackan får röra på sig lite! Hon har ju en så klen matte som inte orkar springa med sin klena kropp och rökarlungor :) Men fan, nu får de vara slut på rökningen snart, jag vill också ut och springa! Skaffa lite stake Lina, haha!
Vackra Tora. Om hon fortsätter vara så här snygg tror jag att hon kan bli en riktig stjärna! Helt klotrund i kroppen! Bara att hoppas  på kroppsform, päls, mellanfärg och färg så tror jag hon kan bli en riktig högpoängare. Och vikten då, hon är trots allt störst i kullen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback