Freedag!

Japp, nu är det underbara fredag! Ska ut med Winnie en vända nu, sen blir det jobb resten av kvällen. Men sedan är jag ledig hela helgen! Får se om det blir hotellet imorrn, jag har iallafall varit på  systemet och köpt lite cider, tog lite av varje, hade kommit massa goda "sommarsmaker". Återstår dock att de om de verkligen är goda!
Har varit och "solat" med Camilla också, dock så funkade det inte när jag skulle sola, maskinen tog bara min polett. Men jag ringde Carolina så jag skulle få tillbaka en polett iallafall, så jag får ta och sola imorrn istället.
Sedan var jag och Camilla på Håkanssons och fikade med Åsa och lilla Mila, trevligt trevligt!
Nej, nu kom Karro, så nu ska vi dra ut i skogen en vända. Hörs kanske ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback