Frusen!

Kom hem från hundkursen för en stund sedan... Och jag är frusen! Regnigt och jävligt.. Sedan när jag kom hem tänkte jag ta en riktigt varm dusch för att värma upp mig... Jo tjena, var är vaarmvattnet? Pissljummet var det närmaste det kom varmt.. Så nu blev jag nästan ännu mer frusen :s
Menmen, det var en riktigt rolig kursdag ändå! Winnie var jätteduktig, lite för ivrig ibland som vanligt. Fick lite tips av Madde vad vi ska tänka på (eller, vad JAG ska tänka på) så det ska vi väl fixa :) Nu är det två gånger kvar på agilitykursen, och dan efter sista agilityn så börjar tävlinglydnaden, I like! 
Medans vi väntade på att brorsan skulle hämta upp mig så provade vi att klicka in Winnie lite, och hon visade hru jag ska göra för att klicka in henne på mjukast möjligast vis eller vad man ska säga, eftersom jag har en räddhare till hund som varit rädd för klicketljudet innan :) 

Nu ska jag och brorsan fixa potatisgratäng och pepparstek, eller ja, brorsan har redan börjat :) Jag ska fixa mig en kopp te för att värma upp mig lite, mina fingrar är helt stelfrusna så jag orkar knappt skriva. Stackars klena mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback