Fuck

Suttit och skrivit en liten "inköpslista" till IKEA nu, och det kommer bli dyyyyrt! Menmen, massa fina grejer har jag ögonen på iallafall :)


Slänger in lite bilder från kvällen också.
1. Karros vaselinskalle, vi glömde smörja in innan så vi slängde på i efterhand med förhoppning om att de skulle "dra ut" färgen ur huden på henne :P Funkade mindre bra dock :P
2. Fula Lotus och söta Winnie :P
3. Tack Karro!
'
Nu måste jag dock krypa i säng. Har fått för mig att jag ska lyckas gå upp sju imorrn? Sen ska vi åka vid niotiden.. Lycka till Lina!
Skönt med sommar och det enda sminket man behöver är lite mascara! Iallafall om man har turen att bli solbränd lätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback