Funderingar.

Sov middag nån timme för en stund sedan, det var riktigt gött, men nu är jag trött och seg istället.. 

Jag har funderat på om jag ska kolla upp ryggen, röntga den skulle behövas. Det knäpper och knakar i den, och då gör det ONT! Och när de knäpper och knakar kan det inte bero på fibromyalgin tycker jag... Mamma hade röntgat ryggen nu och fått svar, hon hade tre helt utslitna diskar och två krökningar på ryggraden. Dels den utåt, skoliosen, och sedan hade hon en krökning åt sidan också. Inte undra på att hon har ont! Och brorsan har också sned ryggrad, så liksom, risken finns ju att jag också har nåt lurt i ryggen sånt går ju i arv liksom... Just eftersom jag brukar ha ont i ryggen, och att de knäpper och håller på sådär...
Jaja, vi får se om jag får någon riktig undersökning av ryggen :) 

Vet inte vad jag ska hitta på ikväll. Diska? Härlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback