Gonatt!

Ja, nu har ännu en dag gått. Imorgon är det slut på friden. Jag ska till sjukgymnasten på förmiddagen, sedan är jag ledig tills eftermiddan då jag ska på sista avslappningskursen (om jag fattat rätt?) ochs en är de jobb som gäller några timmar på kvällskvisten.
Jag hann inte med nån städning idag. Oväntat va?
Nej, men jag och Sara var ute och gick en liten vända, sedan mötte vi upp Dan och gick till Håkanssons och fikade, och där träffade vi på Camilla och Annelie och satt och tjatade med dem ett bra tag. Sedan drog jag och Ola till Bumerangen och kollade efter nån bokhylla, men de hade inte en enda jävla bokhylla, suck! Jag som bara vill ha nån enkel ful jävla bokhylla som jag kan ha mina fula pocketböcker i. Jaja, får kika på Ikea när jag ska dit nu i slutet av månaden. Jag vill inte lägga ut några mängder med pengar på en bokhylla som jag inte ska ha i all evighet. Jag har ju tänkt köpa hus i höst/vinter om allt går som jag vill, och då blir det väl en ny "stil", eller ja, då ska allt passa ihop. Så aldrig i livet att jag slänger ut flera tusen på en bokhylla nu. Jaja, de brukar ha en fin fyndhörna på Ikea, vi får kika där.
Sedan hade jag och Ola tänkt dra till Erikshjälpen och kolla istället, men då kom vi på att de var lika bra att vänta tills vi skulle iväg till Nås så vi slapp åka två vändor till järna. Så sagt och gjort, vi drog hem, och jag fixade och skar lite mer korv till kursen, bättre att ha för mycket än för lite godis med :) 

Sedan drog vi mot första stoppet, Järna! Hittade dock inget på Erikshjälpen heller. Men vi handlade lite på Hemköp, kul med variation ibland, istället för bara Ica och Konsum :) 

Sedan var det dags för dagens höjdpunkt, agility! Tyckte det gick bra idag. Winnie är dock jävligt ivrig, nästan FÖR ivrig. Eller så är det jag som är seg och lat, haha. Sedan är hon så fixerad vid mina händer, så vi provade att jag gick med händerna bakom ryggen en vända, och det gick nästan bättre. Roligt att se! Jaja, det finns saker vi ska jobba på helt enkelt, men en jävligt rolig aktivitet!







Glad tjej på kurs!
En till bild, lite mer "in action" finns på Maddes blogg, som ni hittar --->HÄR<---

Sedan blev det tacos när vi kom hem, mums! Var ett bra jävla tag sen. Tyckte man åt tacos var och varannan dag förr i tiden, nu kommer jag knappt ihåg när jag åt det sist? 

Nu på kvällskvisten var jag, Timmie, Winnie och Sara ut på en promenad, riktigt skönt väder att vara ute och gå i! Timmie var snäll och visade mig var Carros grav var. Jag har velat gå dit och sätta blommor eller nåt förut, men jag har ju inte vetat var den varit, och man vill ju inte leta över hela kyrkogården heller, och det känns som en så dum sak att fråga om. Men nu är det gjort, nu vet jag. Ytterligare en sten som lättat från hjärtat :) 

Nu ska jag hoppa i säng, måste hinna med morgonpromenad och frukost innan sjukgymnasten imorrn :)  Gonatt!

Kommentarer
Madde säger:

Winnie = Arbetsmyra =) Det gick super bra!! Nästa gång ska vi träna mycket tunnel och slalom så att det sitter. Sen ska vi ha "tävling" =) Alla är dock vinnare! =)

2010-05-20 | 13:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback