Gonatt!

Nyss suttit och betalat lite tradera-auktioner, så denna vecka kommer det trilla in lite paket, jag gillar det! Ska väl dock betala alla jävla räkningar imorrn, men det hade jag ingen ork till nu. Ska ta mig upp tidigt imorrn (jag HAR bestämt mig för det!) så ska jag städa lite, som vanligt, och sen dra och storhandla. Städningen kommer iallafall bestå av att rensa ur kylskåpet på all gammal mat. Jävla överklassamhälle vi lever i egentligen. Man känner sig fattig men ändå låter man en massa mat gå till spillo? Idiotiskt är vad det är. Måste börja tänka smartare!
Jaja, storstädning av kylskåpet och storhandling i morrn iallafall. Sedan lär jag väl ta en omgång med golven igen, Winnie fäller fortfarande som en idiot. 

Hade en trevlig kväll i Duvnäs iallafall :) Puttes kompis Robert var med också, så vi köpte en fläskfilé för älgköttsbiten var rätt liten. Sedan blev det potatisgratäng till (med färskpotatis!) och en sallad med massa gött i, bland annat fetaost, avocado, granatäpple, babyplommontomater och någon salladsblandning såklart.
Vi marinerade köttet och grillade, grillpremiär för min del! Underbart gott blev det, jag åt tills jag mådde illa, sen åt jag lite till, då fick jag ont i huvudet istället. Men det var ju så gott!
Glömde kameran hemma så jag fick ingen bild på det, tyvärr. Men nörd som jag är så tog jag kort med Karros kamera :P 
Vi var ned till älven en vända också, och Winnie fick sig årets första dopp. Dock tror jag matte väntar några veckor till..

Nej, nu är det sängens om gäller om jag ska ta mig upp i någorlunda tid imorrn. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback