Gött!

Fan så gött det känns att ha betalat alla jävla räkningar, inkl. hyran för en trea, telefonräkning OCH bredbandräkningen helt själv, och ändå ha långt över femsiffrigt kvar på kontot, GÖTT! så skulle det ha vara varje månad :D
Funderar på att anmäla mig till Eufurt 2011 redan nu, tysklandsresan alltså, som går av stapeln 8 dec 2011. Jag är riktigt jävla sugen iallafall, att ha det "spikat och klart", redan 1½ år i förväg. 3800 kronor kostar dubbelrum, men man betalar bara 500 nu i "anmälningsavgift". Sedan betalar man 1100 i nov, mars och maj. Sedan får man ta med fem kaniner.

Uppdatering: Nu såg jag att det bara var ett fåtal platser kvar! Redan i april var 1/3 av bussen fylld, och nu i maj var det ett fåtal platser kvar, nu slänger jag iväg en anmälan!
Återkommer senare :)
Kaninbebisarna är 4v idag, nya bilder kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback