Haha, amatör!

Ska ju på "hårdrockskväll" i Järna så jag tänkte jag skulle vara duktig och bju till lite, och måla naglarna svarta för att se lite rockigare ut.  Oh, yea! Det är ju jävligt bra att man målar naglarna så jävla ofta och är så bra på det, haha. Kom på när jag börjat måla första nageln att jag är skitkass på det, haha. Kommer ju förfan mer utanför naglarna än på! Bjussar på en bild innan jag ska skrubba utanför naglarna med aceton, för så här kan jag ju inte se ut, haha



Sedan har jag bjudit till och "fluffat" upp håret och använt kajal för en gångs skull, OCH ögonskugga. Ögonskugga brukar jag kunna ha, men inte kajal, för jag är helt kass på att måla sånt också! Jaja, det duger väl! Allt för rocken, haha. 

Försökte ta nån bild på min fina look men jag såg ut som en idiot på alla bilder så jag gav upp. Nej, nu ska jag försöka få lite alkohol i kroppen, hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback