Härlig dag!

Tycker det blev en lyckad dag! Gjorde en storröjning i kylskåpet i förmiddags, diskade ut lådor och hyllor osv. Välbehövligt! Fattar inte hur alla jävla sojaflaskor kan läcka? Blir alltid massa sojaäckel i kylskåpet!
Sedan drog jag och Sara och storhandlade! Fan handlade för 1000 spänn, tror aldrig jag handlar mat för så mycket pengar förut.. Men det är gött! Älskar att storhandla efter löning, man bryr sig inte om priser, bara slänger i ALLT man behöver och vill ha, ingen prioritering :D Dock betalade jag bara 900 pix eftersom jag hade min Coop-check med 10% rabatt, gött!
Sen hem och packa upp allt innan vi drog till Selins. De hade Ceasarsallad som dagens, och det var gött! Dock inte lika gott som jag fått för mig att det är, hade för mig att dressingen smakade annorlunda... Jaja, jag blev mätt och nöjd iallafall :)
Sedan var det bara att skynda hem och dra till jobbet! 

Fick lördan fixad idag också! Var ju smart och tackade ja till jobb på lördag kväll när vi ska fira Saras 20årsdag då, hemma hos mig! Smart Lina, mycket smart.. Men nu är det fixat och en annan ska ta mitt pass, så på lördag blir det grillning på min bakgård innan vi drar till Svenne Rubins på flottören :) 
Och imorrn är det avslutning på agilitykursen, måste hitta ett sätt att ta mig dit och hem bara, haha.

Nej, nu ska jag se på 2012 och äta chips och dip :) Gonatt! Eller ja, om jag orkar så kommer det nåt mer inlägg, om jag har nåt intressant att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback