Härlig kväll

Nu sitter jag här ensam och kollar på "Christine". Helt ensam alltså. Winnie blev kidnappad av Sara som ville ha med henne på en springtur, så nu är det riktigt tyst och lugnt här ingen hund som följer efter mig när jag ska på toaletten.
Maten blev lyckad, både jag och Camilla blev nöjda och glada :) Sedan glodde vi på Desperate Housewifes och Cougar Town, och Sara kom också och såg slutet på det första och hela sista programmet, trevligt trevligt :) 

Borstade Winnie lite precis innan Camilla kom, för jag dammsög och såg att det är fucking jävla hundhår överallt. Jaja, ska borsta henne mer imorrn och dammsuga, så här såg typ 5 minuters borstning ut iallafall
Brorsan är på väg hem nu också, och han har med sig Oskar! Min kille :D Tror dock jag ska vänta 2v med att para dem, så ungarna blir 8v tills Dala-Expo. Det är planering som gäller här :P
Plus att han har med sig ägg, gött värre! Hatar att köpa ägg, diggar varken kött- eller äggindustrin. Plus att det finns inge godare ägg än riktiga lant-ägg hemifrån:) Och ännu ett plus, de blir aldrig dåliga. Jag har haft ägg i 4-5 månader i kylskåpet ibland och de är lika bra då som när de är färska. Gött värre!
så då får vi se vad jag ska hitta på imorrn. Omelett kanske? Eller kladdkaka? Nånting med RIKTIGA ägg iallafall, lovley!

Nu ska jag fortsätta att uppdatera Linn på msn, hon jobbar ju i Schweiz så hon är inte så uppdaterad om läget här hemma, det ska ändras på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback