Helt slut

Fyfan, vilken dag! Men roligt var det! Vi kom hem vid niotiden, och efter en promenad med hundarna har vi skruvat sänggavel! Så här kommer lite kassa bilder på hur den ser ut, plus nya sängkläderna. Man kan skjuta in hyllorna där på sidan, helt perfekt :)
Orkade dock bara sätta ihop en sänglampa, ska försöka fixa i ordning resten av sovrummet innan Saras 20årsparty imorrn, om jag hinner efter jobbet. Då ska byrån in i sovrummet, tvbänken skruvas ihop, taklampan och andra sänglampan upp i sovrummet.
Sedan ska jag skruva upp gardinstång och sy gardiner någon dag också. Fullt upp!

Dock blev jag jävligt ledsen, när jag skulle röja upp kartongerna på golvet så råkade ja SÅKLART trampa på min stora tavelram jag köpt, så glaset sprack i tusen bitar. Jag som hade tänkt ha en förstoring av Winnie över sängen :( Jaja, får se om glasmästaren kan fixa det eller om det blir för dyrt, den kostade 169 eller 189 eller vad det nu var, så om det blir dyrare än det är det ju lika bra att köpa en ny istället. 

Jävligt mycket girlpower att jag och Karro lyckades skruva ihop sänggaveln själva dock, två svaga tjejer som oss! Den är tung som bly, 66kg vägde ett kolli. Och med tanke på att jag väger runt 50 så är det verkligen tungt som bly för mig. Tvbänken väger "bara" 22, så den är väl bli mer lättfixad.
Jaja, här behöver vi inga karlar när vi är händiga själva! Det ska vara tjejer som gör grejer, annars blir det aldrig något gjort :)

Jaja, nu måste jag sova, ska upp typ halv sju så jag hinner ut med Winnie innan jobbet. Skriver mer om dagen imorrn, har lite bilder att bju på också. Gonatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback