Hemma..

Eller ja, varit hemma ett tag. Idag blev det lite smått kaos på jobbet! Massa saker strulade, och mycket folk.. Kom inte ut förräns strax innan elva, och då när stressnivån lagt sig lite så var jag helt skakis, fyfan.
Sedan satt jag på Selins en stund med Sara, Bejjan, Karro och Timmie, T var en fryslort dock så han gick hem nästan direkt. Det var trevligt att träffa lite folk iallafall :)

Nu är jag dock helt jävla slut, fy FAN! Ska koppla in blurayspelaren och se på (somna till) en skräckfilm nu, imorrn är det nya tag. Jobb hela helgen som vanligt!

Fick hela lägenheten städad och fin idag iallafall, SÅ skönt! Hunden blev borstad och duschad också, men hon fäller ju fortfarande som en galning så jag gissar på att lägenheten ser likadan ut om någon dag... Sofforna är iallafall både dammsugna och avtorkade, luktar härligt av citronsåpa i lägenheten, I like :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback