Kaniner <3





Åh, vad kär jag är i mina små skruttar! Imorgon är de redan en hel vecka gamla, och nu börjar de se ut som kaniner. Lagom till helgen öppnar de ögonen, mys! Här kommer en bild på deras enorma pälsbo som mamma Ussi byggt!



Jag funderar över vad jag vill hitta på i helgen också. Stanna kvar här eller åka till Värmland? Vet inte om jag orkar skaffa djurvakt osv.. Hade ju tänkt åka hem och fira pappsen som fyller 59, men han skulle tydligen till sommarstugan i Äppelbo.. Jaja, det är inte helg än :) 

Nu ska jag äta mat och duscha, sen ut med Winnie en vända innan jobbet. Kortpass idag, bara fyra timmar!  Jag gillar btw min nya tröja från Tradera, lite kort i armarna, men den duger! Får sträcka ut den när jag tvättat den.

Kommentarer
Tula säger:

Åh va fin du är vännen!! :) Snygg tröja btw :D

2010-05-04 | 18:46:00
Bloggadress: http://shestheman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback