Klant-Lina x2!

Ja, idag var jag smart. Kom upp vid tio i tio, så skulle jag hinna ut med Winnie en vända och slänga i mig någon frukost innan jag skulle vara vid sjukgymnasten vid elva. Jo, tjena. Tittade på pappret för säkerhets skull, kvart över tio! Och när man är en sådan där lodis som fortfarande inte har körkort, ja, då var det bara att slänga på sig kläder och halvspringa ned till vårdcentralen... Jaja, jag hann dit i allafall, blev bara någon minut för sent.
Sedan fick jag reda på att det var ingen avslappningskurs i eftermiddag, sista gången var för 2 veckor sen, haha.
Jaja, det är bra att man har koll! Klant-Lina! 

Nu ska jag ut med Winnie en vända, sedan ska jag och brorsan dra till Äppelbo och gemenskapen, och se om vi hittar någon hylla eller nåt där, om de nu är öppet.. Jaja, vi kan hämta hö hos Leif iallafall, mina rackarungar på balkongen slukar hö som galningar :)

För er som inte har upptäckt detta, kolla in Superprinsen! BÄST!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback