Lördag

Vaknade för en dryg timme sedan, trött och sliten, som vanligt! Filmen igår var skitbra iallafall, den fick verkligen en oväntad vändning i slutet...
Nu fixar jag och ska lägga upp lite Traderaauktioner... Jag kan fan inte gå i högklackat längre, mina fötter klarar inte av det, känns som att det är några nerver som ligger fel så de "sprätter till" hela tiden..  Jaja, bättre om någon annan kan få nytta av dem. 

Väldigt synd dock, paret nedan är mina favoriter, men nu gör de ont i fötterna så fort jag sätter ned dem i skorna i stort sett...


Winnie blev borstad och duschad i går. Råkade klippa henne i ena pulpan såklart, och det hade gått upp efter att Ola varit ut med henne innan han drog till xär igår, så nu är det blod lite här å där på golven, så det blir dammsugning och skurning idag med :)
Och ett litet smakprov av mitt ensammys igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback