Måndag

Världens sämsta uppdatering under helgen. Jaja, igår var jag så bakis så jag inte orkade röra mig, så det förklarade gårdagen. Idag? Idag har jag vart lat...
Jaja, lördagen blev skoj i allafall! Roligare på hotellet än vad man kunde tro, men de var mindre än vad jag föreställt mig. Rörelsefrihet, var är du? Och jag hade världens "tror jag har glömt-panik-kväll". Först fick jag panik när vi precis blivit avsläppta av Timmie i Järna, då jag trodde jag hade glömt mina cigg. Men de låg i jackfickan. Sedan fick jag panik när vi skulle gå in och jag trodde att jag inte hade nåt leg med. Men sedan kom vi in ändå, och väl inne upptäckte jag att jag hade plånboken med ändå.. Smart Lina, smart!

Jag orkade baka en kladdkaka igår iallafall, de var det enda jag orkade med i stort sett. Och var ut med Winnie några snabba vändor. Skulle ha sett klart på filmen som inte blev sedd klart i fredags, men det blev inte så. Idag har jag heller inte gjort ett piss. Lagt ut 13 annonser på Tradera dock, mest skitsaker. Pocketböcker, ett hundhalsband, ett koppel, gardin + duk. Skitsaker som sagt. Lagt ut den för en tia styck så det blir ju inga pengar, men jag blir kanske av med skiten iallafall. 

Imorrn ska jag med Karro och P till Borlänge, ska in på par i hjärter och kika lite på tatueringar. Det blir nog inte av förrän i höst, men det var en 3-4mån väntetid där, så de blir nog bra! Sugen på att fixa någon mer piercing också, men ska fundera lite mer... Jag är ju en jävligt lat människa så jag vettefan om jag orkar ta hand om en "ny"piercing. Kanske nån mer intim, där nere läker de så fort så det räcker att duscha en gång om dan i en vecka så är det läkt sen, haha. Där finns det ju en massa hud att fästa skrot i också, problemet är väl att man ska kunna ta sig fram, haha. 
Nej, vi får se om man orkar fixa nåt nytt, fundera kan man ju göra så länge :) 

Nu ska jag ut och mysa med mina kaninbebisar som är hela 12 dagar idag, ska se om någon av tjockisarna har öppnat ögonen än :)
Puss på er!
Winnie och Lotuskrokus härom dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback