Mums!

Nu har jag köttet i ugnen, tillsammans med klyftpotatis. Upptäckte dock att jag hade så jävla lite potatis hemma, så jag slängde i nån påse jag hade i frysen också, typ "grekisk blandning" med typ klyftpotatis, oliver, tomater, ärtskidor och syltlök. Den äckliga syltlöken man man nog dock slänga åt helvete sen, haha.
Jaja, köttet blir nog gott, ligger och puttrar i en sås med vitlök, viltfond, soja, lagerblad, salt och peppar, mums!
Tror jag blir mätt ikväll :)
Bjuder på en bild på mig själv, osminkad och fet i ansiktet efter att ha stått vid spisen, snygg! Vågade mig dock på att ha flätor idag, de var ett tag sen, har haft så kort hår sedan jag "råkade" kapa av det.. 



Bjuder på en nakenbild också, tyvärr för er, eller kanske tur för er, så ser man inte så mycket :P 
Man ser min fina bränna lite, solade med trosor för en gångs skull. Plus mina coola bristningar på låren! Jag säger som jag sagt förut, jag älskar mina bristningar! Som jag förstått så brukar väl folk ha komplex för sånt annars, men jag älskar mina, så jävla coolt! Tigerlår ju för fan :D
Klicka för större bild.

Nej, nu ska jag tjata på Camilla att hon ska skynda sig lite, jag är hungrig och maten är i stort sett klar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback