Nattuggla

Nej, jag har varken orkat sätta igång någon film eller orkat gå och lägga mig än. Har inte orkat koppla in tvn och dvdn. Kopplade ur allt igår när jag skruvat i hop tv-bänken och bytte tvbänk, från min byrå till den "riktiga". 

Och nej, jag har alltså inte tagit mig någon ork till att sätta i några sladdar, lagom sliten!

Plus att jag har massa tankar som rör sig i mitt huvud. På allt och ingenting. Har fått reda på att en kär väns pojkvän varit otrogen efter 3 års förhållande, och han har varit världens underbaraste kille förut. Är alla killar likadana? Har de inga spärrar? Och de verkar inte känna någon skuld, nejdå.
Nej, jag upprepar det jag sa till henne "Det finns några guldkorn i världen, vi får leta tills vi hittar våra guldkorn, oavsett hur lång tid det tar, vi får ha tålamod". Jag håller tummarna för mitt! 

Imorgon är det röjdag här hemma. Tvättning, städning, skruvning av gardinstänger och lite elektrikerarbete (måste förlänga sladden till ena sänglampan) står på schemat hade jag tänkt. Om 4 h ska jag upp och slänga i första omgången tvätt. Bra där Lina..

Kommentarer
!" säger:

Vems pojkvän?

2010-06-01 | 14:21:05
!" säger:

Vems Pojkvän!

2010-06-01 | 14:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback