Ny vecka!

Kom i säng tre i morse, då jag såg på film, filmen var tydligen över två timmar lång, oj då! Jag hade tänkt att ligga och förhoppningsvis somna till filmen, men de gjorde jag såklart inte. Jaja, kom upp för en dryg timme sen, skönt med sovmorgon för en gångs skull :)

Var nyss ut och gav kaninerna vatten knäckebröd och kraftfoder, och så kollade jag kön på kaninungarna igen, och nu är jag 99% säker på att det är två honor och en hane, så första gissningen stämde! Teo är då en solklar hane, och de andra två ser då inte ut som hanar i alla fall :) 

De fick springa och leka av sig lite på balkongen också, så här kommer en liten bildbomb

Teo sträcker på benen :) 


Sötaste Tora!


Tara på upptäcktsfärd


Finaste Tora som lagt öronen 


Sötaste lilla Tara


Urgulliga Teo


Mamma Ussi med sina tre busungar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback