Onsdag!

Dagen började kasst, ont i kroppen, stel och orkade knappt röra mig. Men sedan drog jag och Winnie ut på promenad, jag fick i mig mat (färdigrätt, LAT!) och sedan har vi nyss haft besök av Carolina, trevligt! Hon var ju tvungen att se mina små skruttar :)
Så det blev bäbisgos och en massa kaninsnack. Vi planerade bland annat för en utställning i Örebro som är i juli, för avvikande hårstrukturer och svårtecknade raser. Nu har ju inte jag några sådana kaniner, men jag har fött upp fuchs förut, och de långhåriga och svårtecknade raserna är ju roligast att se! Och hon har ju ett helt lass med tyska jättescheckar nu (över 10 st om jag fattat saken rätt? haha) som är tio veckor då, och kan ställas i ungdjursgrupp,  så de skulle passa perfekt att ställa ut :) Så de skulle vara riktigt roligt att ta sig iväg på! 
Sedan såklart Dala-Expo, som lyckligtvis är 18 augusti, så då är mina  ungar PRICK 4 månader så jag kan ställa ut dem i ungdjursklass, perfekt! 

Nu ska jag skära i ordning korv och ost, för snart ska vi iväg på agilitykurs! Ska bli riktigt roligt, det är några veckor sedan nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback