Oskar!

Nu har brorsan och Oskar kommit hem! Mys, en av mina älsklingskillar är hemma igen! (syftar inte på brorsan, utan kaninen, haha)
Så i morrn ska vi mysa massvis :) 

Känner mig lite sådär husmoderlig nu på kvällskvisten. Har diskat plus fryst in "buljong" eller vad man ska kalla det som blev över från köttet, perfekt att ha som grytbas eller liknande.
Skönt dock, att vakna och ha det rent och fint i köket. Säger som min kära mor, "Det finns inget värre än att vakna upp och hitta disk i hela köket".
Nu hade jag dock inte så mycket disk, det var bara det från middagen förut, men skönt att det är borta i allafall! 

Blev ingen storstädning idag, dammsög bara lite lätt i köket och vardagsrummet. Men i morrn ska det bli andra grejer! Imorrn ska det dammsugas och skuras. Få se om jag och broder tar oss iväg till Bumerangen och ser om vi hittar någon bokhylla, måste ha någonstans att ha mina böcker och djurpärmar! Just nu har jag alla böcker intryckta i byrån jag ärvt från min farmor, vill hellre ha dem i en hylla.
Sedan ska vi se om jag får några fina bilder på Oskar. Den nedan är från i augusti :)
Nu är det sängens om gäller, ska försöka ta mig upp i tid som vanligt, får se hur det går. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback