Planering

Nyss haft lite "planeringsmöte" med Carolina på telefon. Oh, vad jag ser fram emot 9 juli! Nu har vi fyra, eventuellt fem, kannuppfödare med oss. Om vi räknade rätt på dessa dem så har vi då 11 raser att tillgå. Sitter nu och skriver lite rasfakta om Dvärgväduren, ska ha med info om varje ras, och det är ju lika bra att börja med det där satans papperarbetet :P
Sedan ska det fixas faktapapper som vi kan dela ut, något sorts "visitkort", uppfödarinfo eller liknande, diplom till keluppfödningen och så vidare och så vidare... Mycket info! Men det är ju det vi vill, öka intresset och kunskapen i kommunen :)

Nej, nu ska jag fixa iordning mat innan jag fortsätter. Fan, tur att man inte går i skolan längre. så jävla drygt att anstränga hjärnan och skriva ordentligt och korrekt! Vettefan vad jag har tänkt mig om jag ska börja plugga i höst? Hujedamej!

Blir klyftpotatis och älgkött idag iallafall :) Var lite sådär vuxen och tog upp kött för upptining igår :) Gott, gott! Får se om jag får nåt matsällskap, blir väl för mycket mat som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback