Pust!

Nyss suttit och skrivit och skickat iväg en massa mail. En hög med tradera-vinnarmail (sålt en massa böcker jag läst ur) och sedan ett mail till ansvariga för Vansbrosimningen, min och C´s idé är att ha uppvisande av kaninungar och olika raser på Barnens Fredag under simningen, tror det kan bli riktigt lyckat! Pratade med ansvarig i telefon förut och de lät väldigt intresserade, trodde det kunde bli en hit! Så nu har jag skickat iväg mail där jag förklarar det lite närmare, förklarade bara lite kort i telefonen.
Men som sagt, tror det kan bli riktigt lyckat! Att öka intresset och kunskapen i kommunen skadar ju inte det heller :) Ska se när jag bli uppringd av ansvarig igen, när jag har pratat med dem ska  jag ringa föreningen och höra efter om lån av utställningsburar, men det tror jag inte ska vara något problem att låna det heller :) 

PEPPAD!

Just nu tycker jag livet leker för mig, so fucking happy! Tänk vad härligt det är att gå runt och vara glad och positiv istället för sur och grinig, I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback