Rådjur!

Jag och Winnie var ut i skogen bakom skolan nyss, och där träffade vi på två rådjur! Och när Winnie var lös såklart, hehe. Tur att hon knappt har någon jaktinstinkt, för hon var typ 10 meter ifrån dem, men jag kallade in henne och hon kom direkt. Trodde det var någon jättestor lös hund först innan jag såg att det var rådjur, haha.
Lyckades dock inte få någon bild på dom, de sprang iväg direkt och kom för långt bort..
Men en bild från bebisarna idag bjuder jag på! Dock mest Tora som är synlig :) 

Nu ska jag slänga mig i duschen en vända, sen kommer Patrik och hämtar mig så ska vi handla och sen dra till Duvnäs, och jag, han och Karro ska fira min fina lön med finmat! Kött och potatisgratäng, I like :)
Och Winnie får leka med Lotus, en fin dag för alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback