Sängdags!

Jag fick ett ryck och städade kaninburarna vid niotiden :P Det var så skönt ute på balkongen och jag var så kollosalt uttråkad, så då var det lika bra att köra! Hade tänkt städa imorgon förmiddag annars..
Så nu har bebisarna fått städat för första gången! Lämnade dock själva bodelen kvar som den var. Även om de tar lite turer utanför för boet nu och så, så kan det vara bra för dem att ha en trygg plats kvar, vi får röja bort boet nästa vecka istället :) 

Jag har nyss kommit hem från en lång och skön promenad med Tina, Winnie och Diesel, riktigt härligt att vara ute och gå nu! Vi gick å spionerade lite, och träffade massa trevligt folk ute på byn. Blev en lyckad kväll trots nykterhet och att jag var så uttråkad förut :) Nu ska jag slänga mig i säng dock, bjuder på några timmar gamla bilder på ungarna först, tog in dem och fotade lite förut.
Den viltblå har haft lite krångel att öppna ögonen, så den är lite rinnig runt, dock ingen fara med den, ögonen ser friska och fina ut :)
Gruppbild :)
Den mörka viltgrå :)
Viltblåa plutten
Den ljusare viltgrå :)
En glad Lina med sina underbara bebisar! 17 dagar gamla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback