Saturday

Idag var jag uppe riktigt jävla tidigt, 6 vaknade jag och 7 gick jag upp. Ändå kom jag i säng sent, vid ett kanske? Jaja, jag börjar bli trött nu iallafall, ska gå ut med Winnie i solen innan jag somnar...


Usch, det var en bilolycka i Vansbro inatt, och jag får sådana jävla flashbacks från Carros olycka för snart två år sedan :( Det värsta jag varit med om... Jag kommer ihåg för tre år sedan när våra gubbar skulle på Hultfred och vi inte fick följa med, då skulle vi fixa ett eget hultsfred i Vansbro tänkte vi, det rann ut i sanden dock. Sedan funderade de på att köpa ett hus som låg snett bredvid det vi bodde i, då sa vi att vi skulle bygga en linbana som gick imellan så att vi slapp gå till varandra, haha. Saknar dig Carro! Världens bästa tjej!

Nej, bort med ledsna tankar, solskenspromenad sa vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback