Skitdag

Började med att jag försov mig, så sent att larmet gick. Så jag fick springa ned till jobbet och det stod folk utanför, PINSAMT! Jaja, de flesta kunderna var trevliga och skrattade bara åt mig, så de var skönt. Som tur var kom chefen, så jag fick gå hem och ta ut Winnie en snabbis, för jag hann ju inte ut med henne. 7 min tog det för mig att klä på mig och springa ned till OK, inte illa pinkat ändå tycker jag!
Sedan har vi haft lagerrensning idag så det har varit massvis med folk.

Men nu har jag bråttom. Ska bygga ihop tvbänken lite snabbt (var bara 9 steg så det kan inte va så avancerat), sedan ska jag ut med Winnie, och sen handla lite mer mat inför ikväll, och sen duscha och göra mig i ordning. 

Få se om jag skriver nåt mer idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback