Skitdag!

Ja, tro på fan att jag hade glömt bort att jag skulle börja tidigare på jobbet idag? Så kvart över två, då jag skulle ha börjat, ringer micke och frågar var jag är. Då var de bara att skynda hem, byta om och stressa till jobbet. Hatar stress! Så den här dagen gick helt åt helvete, inte min dag! 

Men imorrn börjar jag fyra iallafall, det VET jag! Haha.. Nu blir det sängen, så jag kommer upp i tid och hinner städa innan jobbet imorrn istället. Gonatt!

ps. YES! Hade sett fel ang. crusingen, trodde jag slutade kvart över tio på kvällen, men jag jobbar ju för fan dagpass! SÅ JÄVLA GÖTT! Innan kvart över tre eller när det nu var jag slutade så har det inte hunnit komma så mycket fulla människor, jag hinner hem och duscha i lugn och ro osv, GÖTT helt enkelt! Härligt härligt! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback