Sköna söndag!

Nu måste jag ju fortsätta min tradition och lyssna på Sunday Morning på söndag morgon :) Love it!
Ja, än så länge idag så har jag hunnit med att ge kaninerna morot, vatten och kraftfoder, och skurat spisen. Innan elva! Ska sätta igång med lite mer röjning och dammsugning alldeles strax, funderar på vad man ska äta till frukost?
Jaja, nånting hittar vi på!
Åh, jag längtar redan till nästa helg, det har ju inte varit så mycket "helg" för min del denna. Men nu ska jag vara ledig i två helger! Så nästa helg hoppas jag på att det blir mys, eller att jag kommer hem till Värmland en vända. Får jag inget av delarna blir jag sur! Haha, nej då, men hem till Värmland vill jag i första hand, har inte varit hem sen innan nyår... Ska para Brynis tror jag, och sen ska jag slakta bort lite gamla kaniner... Hoppas mamma fått tillbaka köttkvarnen bara? Haha nej usch, nu låter jag lite väl brutal, har ingen aning om hur känsliga ni som läser är! Men ja, jag slaktar mina egna kaniner, äter hellre kaninkött som jag vet var det kommer ifrån än köper kött i affären :)

Nej, nu ska jag försöka få något gjort..
EDIT: Glömde ju slänga in bilden på kaninungarna! suddig och dålig bild, men man ser att de börjat få lite päls!

Kommentarer
Jinxan (JinxLinda) säger:

Så söta :D

2010-05-02 | 13:49:51
Bloggadress: http://jinxan.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback