Sleepytime

Nu är det dags att sova. Jag och Karro har sett på Hachiko, så jävla gullig film! Snyftvarning, verkligen!  Men nu har Karro och Lotus gått hem, och jag och Winnie ska krypa i säng. Hade in den ena viltgrå ungen förut och visade Karro, då hon inte sett ungarna än. Och den viltgrå färgen börjar komma fram lite smått! Syns väl inte så jättebra för ett otränad öga, men den börjar se mer "brun" ut istället för svart. En viltgrå är ju mer brun än grå, tänk er färgen på viltkaniner.
Och jag är jävligt snygg i håret efter att ha satt upp det blött och jobbat i 6½ timme, haha. Vrålsnygg!
Nej, sovdags som sagt. ska försöka mig på bättre uppdatering imorrn. Nya bilder på mina bebisar såklart! Och kanske på mat om jag slänger ihop något gott. Den som lever får se!

Puss och gonatt :)

Kommentarer
Karro säger:

sååå grymt söta bebisar!!! Man blir ju helt kär! :)

2010-05-03 | 01:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback