T-kullen

Ja, tänk att man har kommit så långt, redan på bokstaven T? Jag har haft kullar från A-S, lite häftigt! Eller ja, A-kullen var dödfödd, B-kullen fick inte namn på B, C-kullen fick inte namn på C (de hade godsnamn), men D kullen och framåt har fått första bokstaven enligt kullen de är "född i".
Det är lite häftigt att man har kvar allt, jag har tyvärr inte alla bilder kvar då min smarta storebror formaterat om min fars hårddisk utan att spara mina bilder, men jag har några kvar som ligger utlagda på min sida Sörbys kaniner på facebook, klicka på namnet så kommer du till sidan. Eller ja, några, 88 stycken fick jag ihop på gamla kullar :P 


Men nu vidare till dagens kull, T-kullen! De har inte fått något namn än då jag inte kan se kön, det brukar jag lyckas med runt 3 veckor, men alla ska heta något på T. Jag är lite förtjust i Teo, Tertor, Trent, Tindra, Tara och Tora, men vi får se vad jag gillar när könen väl är kollade :) Alla ska dock ha D89 tatuerat i höger öra, sedan kommer de ha 011, 012 och 013 i vänster öra. (År, kullnr, individnr).


Den lilla ljusa viltgrå


Den viltblå, minsta ungen i kullen! Lik pappa Eskil :)




En film på mina små skruttar, titta hur de "skuttar" fram, SÅ söta! 



Försök till gruppbild :)


Älsklingar...  





Den stora viltgrå, verkar få stora, tunga och bra öron, de går redan att peta ned! Dock inte nog långa än så att de hänger så långt ned som de ska, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback