Torsdag..

Idag gick jag upp halv sju första gången för att slänga i tvätt, sedan gick jag och la mig igen.. Upp en timme senare och la i en ny tvätt, sen sängen igen. Och nu har jag slängt i tredje omgången tvätt.. Hur kan man ha så mycket tvätt?! Är väl en 4-5 maskiner kvar, men nu ska jag tvätta alla fleecefiltar och hundfiltar också. 

Kaninerna har fått lite äpple nu på morgonkvisten iallafall, då blev de glada :) 



Trodde jag hade avslappningskurs idag, men de borde inte vara något eftersom det är röd dag.. Försökte ringa dit imorse men fick inget svar, så då gissar jag att det är dött lopp idag då :)
Bjuder på två bilder från igår. Den ena på maten som jag och brorsan åt, den andra på brosans och Winnies mys innan läggdags (han mutade henne med chips!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback