Anmäld!

Igår skickade jag iväg anmälningarna till KM (som är 27 nov) och idag har jag fixat anmälningarna till Järbo (4 dec).
4 till KM och 8 till Järbo, 65kr styck, räkna ut själva :P Blir inte så billigt när man ställer ut många, men det är kul! Fick ihop en stam med blå i vuxenklass (ja, om de får bra poäng allihop) och en grupp med svarta hanar i ungdjursklass (samma sak där, om de får bra poäng). Så de känns roligt! Åh, utställning två helger i rad, ROLIGT! Dessutom är 4/8 jag ska ställa i Järbo egna uppfödningar, så de känns ännu mer roligt.
Elsa (inköpt hona) har en kullsyster som fick 95p i helgen, så henne hoppas vi på också. Hon fick hyfsad poäng i Tierp (93,5 med avdrag för fällning, och kommentar "Bra!" på kroppsformen) så vi hoppas de kan bli en stjärna av henne :) 

Sedan ska Eskil ställas båda helgerna. Mest på chans för jag tror inte han är i såå väldigt bra kontidtion, men de hade varit kul om han kunde knipa mer än 94p innan jag stambokför honom. Vi chansar som sagt :)
Nu ska jag krypa i säng, ska jobba imorgon bitti. Gonatt!
Brynis, mamma till de tre svarta unghanarna. Både mor och far till hanarna är tyska importer, så det blir spännande att se vad de får för omdömen. De två jag har här hemma ser finfina ut i typen bägge två!

Kommentarer
Carola säger:

Ja det är det som är det värsta med ett sånt intresse det blir att kosta.. lika med hundsporterna jag håller på med... det drar iväg en drös pengar, men det är ju så förbaskat roligt =)

2010-11-16 | 13:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback