Blä

Fortfarande dåligt humör. Jag förstår mig inte på folk, hur fan kan en människa tro att jag ska göra denne en tjänst efter vad denne gjort? Nej, den dagen denna kan stå framför mig och se mig i ögonen och stå för vad den gjort, då skulle jag kunna göra en så liten tjänst som att ta bort en bloggkommentar.
Innan dess - nada! No fucking way helt enkelt. 

Imorrn ska jag försöka att få hem ved, börjar gapa tomt nu. Tur jag har en sambo som kan hjälpa mig att slänga in den :) Ska försöka ta mig upp i tid och ringa sjukgymnaster på morgonen också, hur nu det ska gå. Har avrit obeskrivligt trött senaste tiden. Inatt sov jag nästan 12 timmar, hade tänkt sova bara åtta, men orkade inte röra mig upp ur sängen tidigare. Usch usch och usch. 

Jag saknar Linn också, vi hade en trevlig pratstund nu på kvällen. Längtar tills hon kommer hem från Schweiz! 

Min sambo håller på att göra paj nu, så snart blir det paj, vaniljssås och film, mys! Lite ljus i eländet.

Kommentarer
m säger:

Skrattretande att du skulle göra henne en tjänst, det äckliga egot? Nej fyfan, den vidriga människan är du inte skyldig ett skit. Stå på dig =)

2010-11-09 | 13:49:03
m säger:

En människa som inte kan känna någon sympati för andra förtjänar ingen själv heller.

2010-11-09 | 14:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback