Datanördar + bildbomb

Jag satt och hade en videokonversation med Winnies favvo på msn förut, självklart var hon tvungen att vara med! Vem har sagt att en tjugokilosklump inte kan vara knähund?
Jag, Karro och Winnie gick en promenad i snöyran runt Saltvik (vansbro?) förut också, det var mysigt :) Vi hade bra kläder på oss, då var de inte kallt :)
Vi var inte så snygga, men varma och duktiga och hade reflexer alla tre :D Ska dock tvätta Winnies reflexväst så hon kan använda den igen. Hon har rullat sig i typ, bajs? Den luktar då avlopp... 

I lördags var jag chaffis till Borlänge på Ebba Gold. Fan vad jag ångrade att jag inte var full! Ja, för jag är så stram att jag inte står och dansar när jag är nykter, inte med en massa fyllon iallafall, är inte örtjust i fulla människor överhuvudtaget när jag är nykter. Nej, chaffisgrejen är nog inte för mig :P Jag såg ut så här iallafall: 

Nu har jag dock tagit mod till mig och tagit ut tungpiercingen åter igen. Det är inget för mig helt enkelt. Jag rör tungan för mycket när jag pratar så staven slår i tänderna (ja, jag har stavar i alla möjliga storlekar och har testat kortare, så kort så tungan knappt fick plats, har icke funkat) och sedan kan jag faktiskt inte låta bli att leka med den, det blir ett stressgrej när jag är lite stressad, och de blir jag ofta. Hey, sälenturister?
Jaja, jag tog ur den iallafall, fixade en ny conch i lördags istället! Eller vad man nu ska kalla det, den sitter inte på riktigt rätt ställe. Har i en jävligt lång stav nu också.
Så nu kommer bilder på mina öron som dom ser ut för tillfället också, haha
Och yes, mina övre hål i öronen sitter väldigt snett, jag gjorde dom själv med en synål när jag var typ 11-12, då blev det snett :P Jaja, det duger!!
En sista bild på min och Karros kvällsmat idag. Vi kände för att lyxa till det lite.
Hade dessutom tre olika röror till bakpotatisen. Tzatsiki, kräft- och dillröra och nån chiliröra, med färsk chili i såklart! Jag blev väldigt mätt kan jag lova.
Jaja, bildbomb blev det, men så är de när man är lat och nästan aldrig orkar tömma kameran :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback