Dumjävel

Jag hade en idiotidé igår kväll. Så här såg mitt schema ut inför imorse:

6.00: Går upp
6.30: Ut och städa kaninburar
7.30: Häva i slingmedel i håret
8.00: Duscha
8.30: Åka mot Borlänge


Behöver jag säga att jag vaknade för en kvart sen? Hur fan kunde jag vara så dum att jag skulle tro att jag skulle ta mig upp vid 6 när jag har jobbat kväll? Hahahaha. Dock var min "nya" väckarklocka skitbra, jag blev till och med hyfsat pigg av den, det var bara zombien i mig som sa till mig att lägga ned huvudet på kudden igen. Jaja, får försöka att skynda oss i Borlänge så borde jag hinna städa burar, slinga håret, duscha osv när jag kommer hem. Dock hade jag velat slipa i klädkammarn också!

Jag skiter i att köpa fiskar idag. Jag har varken hunnit testa eller göra i ordning akvariumet (man lär fylla det med vatten, lämplgtvis i badrummet, och titta så det inte läcker, och sedan ska det helst stå vatten i där i minst ett dygn, "färskt" kranvatten är inte så bra för fiskar ) utan det står fortfarande ute i boden. 

Nu ska jag iallafall rasta vovven och sedan dra mot Borlänge, har lyckats få Karro att vakna till och med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback