Eclipse!

Nu har vi ätit, klyftpotatis, marinerad fläskfilé, något liknande grekisk sallad och beasås, gott!
Nu ska jag fixa grönsaker, chips och dip sen ska vi se på Eclipse, gött att jobba med att filmuthyrning och få hyra innan releasedatumet, för att vi ska kunna rekommendera filmerna till kunderna :)
Perfekt! Den släpps ju på fredag, och då hinner jag inte se den, då vi har personalfest med jobbet då vi ska till lammet och grisen. Gud så gött de ska bli! Även fast jag är proppmätt just nu så vattnas det i munnen, mums!
Oxfilé, lamm, fläsk, kyckling, supergod potatisgratäng och div andra bufférätter! Jag ska vara chaffis och kommer alltså vara nykter, jag ska njuta! Och jag ska äta blooodigt kött, goaste som finns!

Sedan ska jag ju till Järbo supertidigt på lördag morgon, så vi får se om jag tar mig upp :P Hoppas inte att mina arbetskamrater är allt för festsugna så att jag får köra typ tills jag ska upp :P

Nej, nu vill jag se på Eclipse som jag längtat efter i typ ett år, hade tänkt se den på bio men jobbade såklart båda de torsdagskvällar som de visade den här i byn, men nu är de dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback