Fittliv.

Jag är i en sådan där dålig period igen. Jag är less och sur på allt och inget duger, och inget jag gör duger, enligt mig själv då. Plus att  jag har ont. Jag har så ont i höfterna när jag jobbar att jag knappt kan gå, och värktabletter hjälper inte. Jag får feber av värken så jag känner mig varm och febrig hela tiden. Och så har man ett servicejobb och måste stå och se glad och trevlig ut och dölja smärtan. Jättekul.
Nej, jag blir så less. Borde söka nytt jobb men jag orkar inte.

Plus annan skit som händer så klart. Kan inte människor som redan förstört nog hålla sig undan? Nej då kommer dom och säger att de mår dåligt, de kunde ju ha tänkt på de lite tidigare! 

Plus att jag måste sova själv inatt. Sov ensam inatt, annars var det senast, typ onsdag förra veckan?
Jag tycker inte om att sova ensam. Jaja, snart torsdag/fredag, då blir jag glad igen :) 

Renate och Michelle var här igår och fikade och tittade på kaniner, mys!
Jag, Oskar, Michelle.


Nu blir det en promenad med Karro och Winnie, sen ska jag sova. Ska nog byta till nya sängkläder också. Skönt! Förr i tiden brukade jag byta varje vecka, för nya sängkläder är fan det bästa som finns. Nu orkar jag inte. Måste bli bättre på det.

Nej, so long fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback