HEEEEEEELG

Wohoooo! Nu har jag en HELG ledig helg för första gången sedan första helgen i september! NÅGOT skönt!
Oj oj oj, de ska bli så gött! Imorrn blir det Dido såklart, man måste fira att det är helg! Men först ska jag ta promenad med Madde och ungarna på förmiddan, har vi planerat iallafall, jag är sämst på att komma ihåg saker :) 


Annars har jag inget planerat, förutom det gamla vanliga, städa burar, städa, plocka, MYSA! :D 

Nu ska jag dansa ut i snön med Winnie lite, sen lägga mig och se på film och äta chips, mums! Min sambo hade gjort blåbärspaj med massa vaniljsås när jag kom hem från jobbet idag. skönt att man kan äta vad som helst och hur mycket som helst utan att svälla upp som en val ;) Dock hade jag inte tackat nej till några kilo extra, men jag är nöjd ändå! :D


HEEEEEEEEEELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback