Helgen

Har inte bloggat på några dar igen, menmen, thats life! Jag skriver när jag vill, ibland 0 inlägg per dag, ibland flera. Jag får ju knappt några kommentarer ändå så jag får ju ingen respons så jag har någon att skriva till, trots att det är 30-40 som läser var dag :P Jaja, skyll er själva!
I fredags var det Dido iallafall, vilket var riktigt kul! Drog med mig Tula från när jag åkte hem från järna på eftermiddan, så att hon fick komma ut och roa sig lite, de var skoj, länge sen vi festade ilag :)
Var på efterfest en vända, men sen blev jag trött och less som vanligt och drog hem. Lite less för att de inte spelade den musiken jag ville också, jag vill ju vara the boss ;)
Jaja, igår vaknade jag inte förrän två, och gick inte upp förrän 4. Trött och sliten men inte bakis, förrän runt 8 på kvällen när bakfyllan kom som en avlöning. Fy fan. Jaja. Jag och Winnie drog iväg på myskväll iallafall och vi kom hem för en liten stund sedan. Jag gillar det :) 


Nu har jag satt sambon i arbete genom att hämta ved, och jag ska ta itu med våran monsterdisk. Jag gav henne friheten att välja iallafall :P Lite snäll kan jag vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback