Ja just ja

Har glömt att säga att jag kirrade en piercing igår! In my nipple once again! Fick ett ryck igår när vi var på väg till Borlänge och kom på att jag ville pierca mig :D Sedan var vi in på clas ohlssons i falun, och kom på att vi skulle leta nån studio där, irrade runt ett bra tag men hittade inget, så då drog vi till hederliga gamla crossroads i borlänge iallafall, hann dit innan de stängde :D
Så nu har jag en fin tutte igen! Det gjorde inte så ont som jag kommer ihåg att de gjorde sist, och nu hade jag ju till och med ärrvävnad från den förra. Gött sö! Har inte gjort så ont i den överhuvudtaget, förra gången fick jag skitont  vänsterarmen hela eftermiddan, nu kunde jag till och med sova på vänstersidan. 
Jag bjuder dock inte på någon bild, men visar den som vill se, jag är inte så pryd av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback