Klubbutställning Mora

Utställningen igår gick riktigt bra! Jag är supernöjd!
Först och främst, Tara fick 93p! INGEN NOLLA! Woho! Hon ska ställas nästa helg också, men nu har jag en hyfsad vuxenpoäng att regga henne på iallafall, super!

Sedan fick Anna 94p! Henne hade jag också hoppats på en godkänd vuxenpoäng, eftersom hon fått avdrag för vita hår. Men nu tittade jag i lördags kväll och såg bara 2-3st som jag drog bort, så de var riktig superpoäng :D

Unok fick också 94! Jag tror det är första gången någon av mina egna uppfödningar får det, helt underbart.

Sedan fick Eskil 92, men han är "gammal", över tre år. Han hade lite ljusa hår på frambenen och så gillade inte domaren hans öron och öronställning, men han är ju så liten, så får de lätt lite strama öron.
Men sedan, någon av de bästa av allt, Ura, honan från svarta kullen fick 94,5! Så högt har absolut inte någon av mina uppfödningar fått förr! Så uppfödningen går framåt kan jag lova. Tycker jag har en bra bas med djur nu med kvaliteter som jag vill kombinera, längtar tills 2011 års avelssäsong! 
"Råkade" dessutom köpa en ny liten kanin, separat inlägg kommer om henne.


Vann 2 priser också :)
Salt- och pepparkar :D

Ett set med burkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback