mätt x1000

Det färdiga resultatet!
Nu är jag mätt kan jag lova! Orkade nästan hela, blev rätt mäktigt!
Jag har btw satsat som fan på att sluta röka nu, igår rökte jag bara en cigarett, idag ingen alls. Jag har tillochmed köpt nikotintuggummi för första gången!
Nicorett Fruit smakar bajs förresten, det sticker i hela munnen och halsen så jag hostar fan till och med, av att TUGGA TUGGUMMI! Köpte Nicorett fruktmint idag, och de var lite bättre, de stack inte lika hårt, haha. Dessutom godare. 

Fick förresten skitbra lön denna månad, men vet fortfarande inte om de stämmer, de gjorde ju fel förra månaden så nu har de både lagt till och dragit av, jag fattar noll. Men jag har jobbat jävligt mycket i oktober, och alla helger och mest kvällar på vardagarna, så de kan stämma ändå. Men jag fattar noll av lönespec, så jag ska fråga chefen ändå för säkerhets skull. Vill inte blir återbetalningsskyldig om de gjort fel... Men jag tror de kan stämma, GÖTT!
Det behövs kan jag lova.

På fredag har jag och sambon tänkt dra till Borlänge, jag ska köpa en skitdammsugare som vi kan dammsuga upp slipdamm, aska osv med. Det vill jag inte använda min superdammsugare till, den kostar trots allt 2500 ny. Bättre att köpa en dammsugare för 3-400 och slänga den åt helvete när den går sönder :)
Sedan ska jag köpa lite akvarietillbehör och fiskar!
Fångade en liten rymling idag förresten, Tara hade lyckats rymma ur sin bur i garaget. Men dörren inne där hade ju varit stängd så hon hade ju inte kunnat smita ut, så vi lämnade hennes bur öppen (hon hoppar in och ut ur den jättelätt) och la in mat och vatten där. Sedan idag när jag gick ut där så såg jag henne, hon smet bakom det jättestora skyltfönstret jag har ståendes där inne!
Så jag tog karro til hjälp med att hålla i fönstret så jag kunde smita bakom, men då var hon såklart inte där, utan bakom OSB-skivorna, så då fick Karro hålla i den istället och jag fick krypa under hyllan som står där inne, där fick jag tag i henne! Så nu är hon inspärrad i buren igen, lilla plutten :)
Tara som liten plutt (till höger) med syrran Tora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback