Mitt tidsfördriv igår kväll

Rensade ut mina två "skräpskåp", där jag bara slängt in sånt jag inte vill ha loggandes framme. Dvs gamla räkningar och andra papper (ca 75% var papper, jag slängde nog 90% av det) och sedan var de andra skitgrejer.
Hittade lite gamla roliga kort i min gamla plånbok, hehe.


Kvitto från campingen i Alingsås 08! Iiiih, hoppas de blir Alingsås igen. Har dock hört rykten om att det blir 2011, hoppas! Roligaste helgen på hela året!

Wiho, skåpen tomma! För att förtydliga, i dessa två skåp har jag bara slängt in saker jag inte orkat ta hand om i drygt 2 år, nu ska de bli bolådor/hyllor år tanterna ute i boden istället :) Fula skitskåp!

Tada! Jaja, massa skit under som jag inte plockat rätt på än, MEN DET ÄR TOMT OVANPÅ SKÄNKEN! Hittade ett akvarium ute i bodarna efter att jag flyttat in i huset, så på fredag ska jag köpa fiskar och tillbehör till det :D
Hittade en gammal tidningsartikel inuti skåpet, från typ 56 :P
Skänken är antik, eller ja, från 30-40 talet. En riktigt jävla tung, solid trämöbel! Inte som skiten som görs idag


Nu väntar jag på att pizzan ska bli klar i ugnen, sedan ska jag röja lite mer. Hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback